Aarhus University Seal / Aarhus Universitets segl

Arrangementer

Kommende

man 13 jan
09:00-15:00 | Aarhus Universitet
Blackboard-workshops til semesterstart
I januar/februar kommer vi ud og hjælper dig i gang med din Blackboard-kursusside. Vi ved, at mange af jer ikke mulighed for at komme forbi ST Learning Lab på Navitas for at få hjælp og sparring. Derfor besøger vi i stedet forskellige områder på AU.
fre 14 aug
09:00-16:00 | Online
Introduction to Teaching and Learning, 14. august 2020 - 21. august 2020
Introduction to Teaching and Learning (InTeL) er et onlinemodul der introducerer bredt til undervisning og læring, herunder centrale begreber og metoder til at skabe kvalitet i undervisningen med alignment, aktiv læring, evaluering, educational IT og feedback.

Afholdte

fre 10 jan
09:00-16:00 | Online
Introduction to Teaching and Learning, 10. januar 2020 - 17. januar 2020
Introduction to Teaching and Learning (InTeL) er et onlinemodul der introducerer bredt til undervisning og læring, herunder centrale begreber og metoder til at skabe kvalitet i undervisningen med alignment, aktiv læring, evaluering, educational IT og feedback.
tor 09 jan
09:00-12:00 | Navitas, 3210-03.070
Learning Design-workshop, Januar
Målet med digitalisering af undervisningen er ikke teknologi for teknologien skyld, men derimod øget læring, fleksibilitet og engagement. Vi afholder learning design-workshop for alle, der ønsker inspiration til videreudvikling eller kvalificering af sin nuværende brug af EDU IT i undervisningen. Til gengæld for din deltagelse, får du tilknyttet en studentermedhjælper, der kan hjælpe med praktiske opgaver i Blackboard.
tir 17 dec
14:30-15:30 | Aulaen (Bygning 1412)
Teaching@ST, efteråret 2019
Dette semester har vi inviteret Franziska Eller, der vil tale om styrkelse af laboratorieundervisningen ved at reducere antallet af øvelser. Og modtager af dette års ST Education Award, Jacob Arnbjerg, der vil fortælle om, hvordan han aktivt inddrager sine studerende i planlægning af undervisningen, og hvordan han skaber tillid blandt de studerende, så han sikrer mere aktiv deltagelse i selve undervisningssituationen.

Viser resultater 1 til 3 ud af 34

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste